Niniejszy regulamin określa zasady składania i rozpatrywania reklamacji produktów zakupionych w sklepie Olafke Pimpafke Sławomira Domagała, dostępnym pod adresem ul. 5-go Stycznia 56 64-200 Wolsztyn.
Reklamacje mogą składać Klienci, którzy dokonali zakupu produktów w sklepie Olafke Pimpafke.
Reklamacja dotyczy wyłącznie produktów, które posiadają wady fabryczne, zostały uszkodzone przed zakupem lub są niezgodne z zamówieniem.
§2 Podstawy reklamacji
Klient ma prawo do reklamacji produktu w przypadku, gdy:
Produkt jest wadliwy (wada fabryczna lub uszkodzenie fizyczne niewynikające z użytkowania),
Produkt nie jest zgodny z zamówieniem (zły rozmiar, kolor, model itp.),
Produkt uległ uszkodzeniu przed zakupem.
Podstawą reklamacji nie mogą być:
Naturalne zużycie produktu wynikające z normalnego użytkowania,
Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania, konserwacji lub przechowywania.
§3 Procedura zgłaszania reklamacji
Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu wady, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od jej wykrycia.
Aby zgłosić reklamację, Klient powinien zrobić to osobiście w siedzibie sklepu Olafke Pimpafke ul. 5-go Stycznia 56 64-200 Wolsztyn, zawierając:
Uszkodzony produkt
Paragon lub fakturę zakupu.
§4 Rozpatrywanie reklamacji
Sklep Olafke Pimpafke rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Jeśli reklamacja wymaga odesłania produktu do Podwykonawcy, termin rozpatrzenia reklamacji liczony jest od dnia otrzymania przez Podwykonawcę zwróconego produktu.
Sklep Olafke Pimpafke może:
Naprawić wadliwy produkt,
Wymienić produkt na nowy (jeśli jest jeszcze taka możliwość i ma taki sam produkt dostępny w sklepie), wolny od wad,
Zwrócić Klientowi pieniądze, jeśli naprawa lub wymiana są niemożliwe.
Sklep Olafke Pimpafke poinformuje Klienta o wyniku rozpatrzenia reklamacji za pomocą e-maila lub telefonicznie.
§5 Koszty związane z reklamacją
W przypadku uznania reklamacji, Sklep Olafke Pimpafke pokrywa koszty przesyłki reklamowanego produktu od Podwykonawcy do Sklepu.
Jeśli reklamacja zostanie odrzucona (np. w wyniku stwierdzenia, że wada powstała z winy Klienta), koszty związane z odesłaniem produktu ponosi Klient.
§6 Odwołanie od decyzji reklamacyjnej
Klient ma prawo do odwołania się od decyzji reklamacyjnej, jeśli nie zgadza się z jej wynikiem.
Odwołanie należy przesłać drogą mailową admin@olafke-pimpafke.pl lub na adres do korespondencji ul. 5-go Stycznia 56/8 62-200 Wolsztyn w ciągu 7 dni od dnia otrzymania decyzji reklamacyjnej.
Sklep Olafke Pimpafke zobowiązuje się do ponownego rozpatrzenia reklamacji i odpowiedzi na odwołanie w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania odwołania.
§7 Ochrona danych osobowych
Składając reklamację, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu rozpatrzenia reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz polityką prywatności sklepu Olafke Pimpafke.
Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim, za wyjątkiem sytuacji przewidzianych prawem.
§8 Postanowienia końcowe
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany nie wpływają na prawa Klientów, którzy złożyli reklamację przed ich wprowadzeniem.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.